woensdag 4 februari 2009

NOK

Min of meer heb ik de beslissing genomen dat ik mijn blog ga inzetten voor het up to date houden van mijn kennis van web 2.0. Toch kan ik het niet laten af en toe iets over mijn "passies" op te nemen. Deze keer over het NOK, dat van 27 februari tot en met 8 maart wordt gehouden in museum de Belvedere. Het werk van 40 kunstenaars uit Friesland en Groningen wordt getoond en is te koop. Belvedere kun je leuk combineren met een bezoek aan galerie Zofier. Daar wordt tot 1 maart een tentoonstelling gehouden onder de titel "De Friesche Elf Steden" met werk van Douwe Elias, Hendrik Elings, Reinder Homan, Martin de Jong, Gosse Koopmans, Reinder Ourensma, Jentsje Popma, Gerrit de Vries, Klaas Werumeus Buning, Hiske Wiersma en Gerrit Wijngaarden. Sinds een paar jaar bezit ik een schilderij dat je het best kunt omschrijven als een detail van dit grote werk. Omdat het schilderij nog niet af was, publiceerde Zofier mijn schilderij in hun folder....

P.S. zijn er liefhebbers om met mij naar het NOK te gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten