zaterdag 21 februari 2009

hyver

Afgelopen week heb ik me aangemeld bij Hyves. Ga ik het leuk vinden? Door de berichten in de media over ontvrienden neem ik me voor vanaf het begin niet te streven naar zo veel mogelijk "vrienden". Ik zie wel wie op mijn pad komen. De eerste berichten zijn binnen. Leuk. Bij Twitter heb ik o.a. Willem Alexander verwijderd. Zijn tweets zijn nu berichten van de RVD en voor mij niet interessant. Maxime Verhagen blijf ik met plezier volgen. Mijn voorkeur gaat uit naar communiceren met mensen die ik ken. Ook heb ik me aangemeld bij Dizzie, maar ik betwijfel of ik daar veel mee ga doen. Het kost me waarschijnlijk te veel tijd. Deze week heb ik niet kunnen werken aan mijn websites over de voorouders en daar ligt wel mijn prioriteit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten